trött

Jag känner mig så otroligt trött, vet inte varför. Kan de vara att de inte är sommar, kallt som fan ute, man vill ju bara krypa ner under täcket och vakna upp igen när de är varmt och skönt.
Jaja hur som helst så kom jag hem från skolan för en stund sen, hade svenska idag.
De gick väl bra tror jag =)
Jag ligger efter en hel del med massor som jag faktiskt måste få gjort nu under helgen.
Det som skall göras är
• Observation
• Repotage
• Engelskan
• de som ska göras om i svenskan
Ja som ni ser så har jag att göra: P
Och om jag hinner ska ja skicka iväg vg-mvg uppgifterna i Psykologi också =)
Det beror på om ja hinner med allt annat..
Ja snart så kommer mitt hjärta hem, då ska vi ut på en långis med hundarna.
Ska bli rätt skönt, oavsett om de är 100000 minus grader ute :P
För man kan ju alltid fylla upp ett varmt bad sen innan sängen, vilket ja säkert kommer att göra.
I morrn har jag min riktigta lektion första gången i datorkunskap, ska bli skoj faktiskt. Men vill ju byta till RÄTTSKUNSKAP !!!
Den kursen har inte börjat ännu men de gör den nästa vecka, då får jag ansöka till den, om de nu inte är så att ja kommer att gilla datorkunskapen jätte mycket, får se i morrn, redan spänd för morgon dagen :P
haha nej då, skojja bara :)
Nej nu blir de att ja ska fixa med en del saker här hemma, måste städa, tvätta mm.
Men vi hörs och störs senare
Pusss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: